Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JorSanszajn | użytkownik

imię i nazwiskoMarysia adresJózefów zarejestrowany18.08.2010 @00:32:26 ostatnio na stronie04.04.2013 @14:13:30

zaczynam. od kilku chwil.
co źle?

najładniej się wygląda, jak można spojrzeć na siebie oczami ukochanej osoby

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty29 komentarze116 posty na forum0

komputer / sprzęt
chciałbyś.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cholernaoptymistka    25.08.2010 @14:15:57
na centralne umieszczasie wszystkiego co sie da na zdjęciach jak to mówią takie "zboczenie" hehee
~cholernaoptymistka    25.08.2010 @13:35:15
a dziękuję i byłoby centralnie a ja jestem wrażliwa na to ;D ale miło że ktoś ma jakieś sugestie
~enenene    25.08.2010 @10:57:20
Hahaha nie no przecież mówię, że to były fundamenty pomysłu
Hahah rozbiłaś mnie z tymi czipsami hahahah
Ale on jest nie wiem czy działający, całkiem spory, ale trudno no i musimy mieć płytę Beirut :P
~enenene    24.08.2010 @17:58:07
O
~enenene    24.08.2010 @17:57:47
Kurde nie wkleiło mi wiadomości ~.-

~enenene    24.08.2010 @17:57:20
A. Nie za ciepło, ale ważne żeby nie padało
B. Nie znam takich. Hmm nie wiem co o tym napisać, tzn o Wojtku [On w ogóle słucha Beirut, nie spodziewałam się]. Hmm no dobra uśmiecham się. Kiedy On wraca? W środę idziemy do szkoły? Może być i ostatni, ale lepiej byłoby wcześniej moim skromnym zdaniem. W ogóle myślalam u fundamentow tego pomysłu, że będziemy we dwie ^.-
C. Oczywiście. Mam fajny pomysł na przestrzeń, ale do tego potrzebuję trochę materiałów
D. bez de
E. Albo z mp3 + głośniki dobre od kogoś albo mój taki magnetofon? który nie wiadomo czy działa
~enenene    24.08.2010 @16:18:58
A. Jaka ma być pogoda może wiesz?
B. Nikt tak nie kocha beirut, możemy ogłosić na jakimś forum o nich, żeby ludzie poprzychodzili, ale schiza
C. W plenerze zrobimy, tylko tam gdzie jest niewiele ludzi, żeby nie przeszkadzać a jednocześnie żeby byli, bo może być niebezpiecznie na jakimś zupelnym odludziu
D. Może w piątek. Więcej czasu do namysłu dla tych, którzy będą chcieli przyjść
E. Nie mam piosenek zgranych ych ych
~enenene    24.08.2010 @16:04:09
hahah Mary
może pojutrze zrobimy koncert :>
~GodnyTrampek    24.08.2010 @09:17:57
dzięki, to miłe (:
~enenene    23.08.2010 @21:59:43
Poraz trzeci mi nie wkleja mojego komentarza aaagh
Więc powtórzę raz jeszcze

To "mogłaś" nie miało brzmieć jak "mogłaś więc czemu tego nie zrobiłaś" tylko raczej "mogłaś / miałaś okazję / chciałabym być na Twoim miejscu, żeby śnić o Beirut" - niebieska twarz

Jestem w domu, tak
~enenene    23.08.2010 @21:55:51
To "mogłaś" nie miało brzmiać jak mogłaś, a tego nie zrobiłaś i jestem zła, tylko jak 'mogłaś' / miałaś szansę / fajnie byloby na Twoim miejscu też śnić


Ciekawie mieć niebieską twarz

Jestem w domu w każdym razie
~cholernaoptymistka    23.08.2010 @20:22:08
lepiej jeszcze taka stara nie jestem hehe ;p
~cholernaoptymistka    23.08.2010 @20:18:12
ah bo te zdjecie takie slodkie w tym czerwonym i czerni tez nie jestem pewna ale cos mnie tak kusi usunac kolor i pobawic sie krzywymi i mysle ze bedzie git! :D
i bez pani heh ;p
~enenene    23.08.2010 @20:04:46
Wszystkie cytaty, które umieściłaś są wspaniałe
~enenene    23.08.2010 @20:04:25
To mogłaś śnić
~cholernaoptymistka    23.08.2010 @19:10:49
dziękuję ślicznie
komentując Twoje zdjęcie nie sądziłam że pochodzi z początkującej galerii! pogratulować
~enenene    23.08.2010 @15:30:04
Nie wiem, jak się pisze do kogoś wiadomości na digarcie, jeśli chce się zacząć, nieważne :

Byłaś w stodole / obok stodoły / na stodole?
Ziemia wibrowała?

Ja byłam ileśtam kilometrów od Warszawy, ale jeszcze pójdziemy, jak nie w Polsce to gdzie indziej. Albo wpadniemy do Niego do domu, zwiążemy i pod karą łaskotania po stopach zażądamy żeby dla Nas śpiewał.

Jeszcze tylko wykrzyczę to : KOCHAM CIĘ BEIRUT
Koniec.

PS Przywiozłaś mi Anthonego?
~enenene    23.08.2010 @15:19:48
Maryyyyyy!

I jeszcze uśmiechnięta. Żyć nie umierać. Widzę, że mi zostawiłaś jakiś komentarz, zaraz wejdę. I obejrzę Twoje zdjęcia. Ale to zaraz, zaraz, narazie pozwól mi się z Tobą przywitać :D
Poprzednia strona 1 2
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt